زیر بارون(آخرین دلنوشته)


دفتر خاطرات ما

خاطراتی از گذشته

زیر بارون.....

 

 

 مثل همیشه تنها تو اتاقم نشسته بودم....           

  دلم گرفته بود....                              

  احساس کردم از بیرون یه صدای آشنا میاد... 

رفتم کنار پنجره و بیرون دیدم.....    

آره همون صدای آشنا.... داشت بارون میومد..... 

 آسمونم مث من دلش گرفته بود.... داشت میبارید....  

دلم طاقت نداشت تو اتاق پشته پنجره بشینم.... زدم از خونه بیرون.....   

زیر بارون قدم میزدم و گریه میکردم....  

هیچ کس حتی قطره های اشک روی گونه هام رو نمیدید.....   

چه قشنگه.... قدم زدن.....زیر بارون.... گریه کردن با آسمون....                                            چرا....؟                                                  

چرا دلم گرفته....؟                           

چرا دارم گریه میکنم...؟                       

چرا دارم زیر بارون خیس میشم....؟                   

پس چرا هیچ کس چتری برام باز نمیکنه....؟     

چون تنهام....؟                   

یعنی جواب همه سوالام همینه...؟

.

.

.

شاید اگر اون نبود لذت این قدم زدن زیر بارون.... خیس شدن....  

سکوت الآن رو نداشتم.....      

شاید هیچ وقت تجربش نمیکردم.....   

نمیدونم.............................!!!! 

فکر کنم دیگه آخرشه، خدا حافظ



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت22:26---10 آبان 1391
خدايا دلم يكي را مي خواهد عين خودت....

بي خطر.......

بي منت......

نزديك.......

بخشنده...........


خيلي ممنونم كه بهم سر زدين.......

موفق باشين.............


شقايق
ساعت16:36---24 اسفند 1390
✿ツ مـهـربـانـی تـا کـِی؟

بـگـذار "سخـت باشم و سـرد "

بـاران کـه بـاریـد

چتــر بگـیـرم و چکـمــه...

خـورشـید کـه تـابـیـد

پـنـجـره ببـندم و تـاریــک...

اشـک کـه آمـد

دستـمـالـی بـردارم و خـشـک...

دل کـه رفــت

نـیـشخـنـدی بـزنــم و سـوت...✿ツ


سحر
ساعت15:23---10 اسفند 1390
سلام ایمان وبلاگت قشنگه و رویایی
به نظرم تو خیلی خوبی چون نگاهت به زندگی خیلی زیباتر از حقیقتشه امیدوارم دوستای خوبی بشیم


نسیم
ساعت22:06---19 بهمن 1390
salam vebloget fogholadast neveshtehat chon az del miad b del mishine bazam behem sar bezan va hamishe ino bdon k harkasi b ma bad kone yeroz saresh miad

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در 15 / 11 / 1390برچسب:آخرین دلنوشته,ساعت 14:54 توسط iman| |


Power By: LoxBlog.Com